Update betreffende wandeling op 5 augustus! Gaat niet door ivm teveel water in het bos!

Het ziet er slecht uit met de paden en bossen vanwege de vele regen de laatste maanden.

Gisteravond ben ik gaan wandelen om te zien of de route nog geschikt was, maar helaas sommige paden zijn overwoekerd en niet meer beloopbaar, andere zijn heel erg modderig en zelfs een aantal paden staan onder water, veroorzaakt door de hoge waterstand in het bos en daardoor ook niet meer geschikt om op te lopen.

Aangezien er wordt verwacht dat we op de paden blijven om de rust in het bos niet te verstoren, kunnen we niet de wandeling maken die ik gepland had.

Zolang ik alleen wandel is dat niet het grootste probleem, maar voor de medewandelaars die een leuke en mooie naaktwandeling mogen verwachten is dit momenteel niet te doen, gezien het risico op vallen en uitglijden en de mogelijke gevolgen daarvan.

De geplande wandeling gaat dus voorlopig niet door!

Ik heb hieronder een paar foto’s geplaatst die ik gisteren gemaakt heb, ter informatie.

Het water staat overal in het bos.

Ook hier kletsnat!

Een ondergelopen stuk van de Ulicotensebaan die normaal kurkdroog is.

Nog een stuk ondergelopen bos.

Het blijft veel hetzelfde, water, water, water.

Zonsondergang bij het Ossengoor ven.

Weerspiegeling van het bos op het water, de bomen zijn 2 keer te zien!