Nogmaals! Op een anoniem verzonden bericht kan ik niet en ga ik niet reageren!

Deze mail kreeg ik in de mailbox vandaag:

Anoniem heeft een nieuwe reactie op je post 'Zou het onderhand gaan lukken om te gaan naaktwandelen in de bossen bij Breda?' achtergelaten:

Hallo, zijn er deze week wandeli gen ? Wat is het startadres?


Ja, hier kan ik dus niks mee!

Er is duidelijk aangegeven in eerdere posts dat ik alleen kan reageren als er een werkend mailadres in je mail staat, (zie de welkom pagina). https://naturistischwandelen.blogspot.com/p/welkom.html    

Dus niet als anoniem mailt maar je mail stuurt onder je eigen mailadres. 

Anonieme mails worden genegeerd, maar ik heb deze nu in deze post gezet om nogmaals te benadrukken dat het zo onmogelijk is voor mij om te reageren.

Ten overvloede ook nog, als er een wandeling gepland staat waarbij wandelaars welkom zijn, dan is dat in de blog aangegeven, waarbij je jezelf kunt opgeven, ook weer met een geldig werkend E-mail adres, zodat ik de tijd en plaats van vertrek aan je kan mededelen via de mail.

Dit doe ik om te voorkomen dat er ongewenste personen zijn die niet met de juiste bedoelingen en instelling zich aanmelden en ook voor de mede wandelaars het veiliger is als die gegevens niet openbaar voor iedereen te lezen zijn.

Hopelijk is dat nu duidelijk voor iedereen!