Waarom krijg je soms geen reactie op je gestuurde mail!



Regelmatig krijg ik E-mails zonder afzender waarop ik dus uiteraard nooit kan reageren.

Hoe komt dat?

De reden waarom is heel simpel.

Er zijn 3 manieren om mij te mailen, 1 is via het bericht onderaan bij “een reactie posten” 2 is middels het contactformulier en 3 is middels het mailadres “naturistischwandelen@gmail.com”

Bij de eerste manier, mail je als een anonieme mailer, dan kan ik je geen antwoord geven TENZIJ je een werkend E-mail adres in je bericht vermeld als aanvulling, waardoor ik wel kan reageren.

Bij een mail verzonden middels het contactformulier waarbij je je mailadres verplicht moet invullen, of rechtstreeks naar “naturistischwandelen@gmail.com” kan ik wel een afzender zien en reageren.

 Dat rechtstreekse E-mailadres staat onderaan de “Welkom” pagina, dit ter info!

Maar op “vreemde” adressen zoals bijvoorbeeld “bloterik, nudist, naaktloper enz, enz.” ga ik ook niet reageren, WEL op een normaal werkend E-mail adres.

Niet omdat ik je gegevens wil hebben, maar puur en alleen om de goede van de fakers (die zijn er helaas ook bij) te kunnen scheiden.

Ja, je moet dus met de billen bloot om maar even het op een naturistische manier te zeggen.


Ter geruststelling, er worden nooit persoonlijke gegevens op de blog gezet, tenzij er uitdrukkelijk om gevraagd is en ik een mail heb ontvangen met de toestemming om het te plaatsen.

Hans




Reacties