Korte naaktwandelstop!

Vanwege privé omstandigheden zal ik even moeten stoppen met naaktwandelen, maar vanaf de 2e helft van juli verwacht ik weer te kunnen melden dat ik weer ga wandelen en kunnen medewandelaars ook weer reageren om mee te wandelen.

Het aantal wandelaars was door mij tot nu toe beperkt tot 4, maar mogelijk dat dit kleine aantal de potentiële medewandelaar afschrikt, omdat men verwacht dat het aantal van 4 te snel bereikt zal zijn. Daardoor heb ik besloten om geen limiet meer op het aantal wandelaars te geven. Mocht het aantal aanmeldingen te groot worden, dan kunnen er meerdere wandelingen kort op elkaar gehouden worden.

Je hoeft geen ervaren naaktwandelaar te zijn, diegene die tot nu toe zijn meegegaan variëren van nog nooit eerder gedaan, een enkele keer naakt gewandeld op b.v. een strand tot regelmatig naaktwandelen in natuur of bosgebieden

Mede omdat het te wandelen traject vlak is, hoef je ook daardoor geen getrainde wandelaar te zijn.

Heb jij/jullie interesse of gewoon wat vragen of achtergrond informatie, dan kun je alvast mailen naar:

naturistischwandelen@gmail.com

Je kunt als “anoniem” mailen, maar dan kan ik niet reageren op je mail, dat kan alleen als je een mailadres opgeeft in je anonieme mail, of rechtstreeks vanaf je mailadres.


Wie weet treffen we elkaar binnenkort?




Reacties