Heerlijk gewandeld op 8 juni in de avond.

Zoals al aangekondigd was, zijn we gaan wandelen op donderdagavond 8 juni in een bosgebied in de regio Chaam.

2 medewandelaars hadden zich ook aangemeld en waren mooi op de afgesproken tijd op de parkeerplaats en na even kennis te hebben gemaakt zijn we vertrokken voor de wandeling.

(Waardoor er zo weinig zich hadden aangemeld weet ik niet, toch een beetje koud watervrees misschien?)

Het was doodstil in het bos, bij het vertrek was er al geen andere auto meer op de parkeerplaats wat betekende dat er ook geen andere mensen in het bos meer aanwezig waren.

We zijn rond 19:15 daar vertrokken en na een (veel te kaal gesnoeid) pad nog aangekleed gaan wandelen tot we uit het zicht waren geraakt. Toen alle kleding uit en in de tas opgeborgen waarna we al babbelend onze weg bloot vervolgden. Vlakbij een pad zagen we nog een ree de struiken induiken.

Een heel eind verderop zagen we wat later 2 ruiters aankomen, toen ze dichterbij waren zagen we dat het 2 dames waren die ons tegemoet reden, ze sloegen net voordat we ze konden begroeten een zijpad in. Geen negatief commentaar, geen opmerkingen, dus zij accepteerde blijkbaar onze naakte aanwezigheid zonder problemen, en het is ook eigenlijk heel normaal om naakt te recreëren want dat doen we met het naakt wandelen.

De vogels floten, de zon scheen nog goed door het bos en gaf een speciaal effect op de begroeiing waarbij we konden genieten van de rust, de stilte en de natuur om ons heen en dat heerlijk zonder plakkende kleding aan je lichaam.

Ik moet mijn medewandelaars bedanken voor de gezellige wandeling en nadat we terug waren bij de parkeerplaats lieten ze blijken wel meer met mij te willen gaan wandelen in de toekomst wat ik als een positief iets ervaar.

Dat is ook van toepassing voor iedereen die tot nu toe nog geaarzeld heeft of bedenkingen heeft. Er is absoluut geen enkele intentie om “vreemde” dingen te doen, maar alleen heerlijk naakt te wandelen en van de natuur te genieten!

Denk je nu, goh, was ik maar ook meegegaan of mij aangemeld, tja volgende keer beter, dus schroom niet en laat weten dat je graag een keer zou willen meewandelen!

De lege parkeerplaats im 19:00 uur.




Reacties