Naturistisch wandelen en Welness in België



Voor onze zuiderburen in België die menen dat naturistisch wandelen zo goed als onmogelijk is in hun land, heb ik goed nieuws!
Ik heb kontakt gehad met Veronigue die een welness centrum heeft, maar daarnaast ook naturistische wandelingen organiseert in de buurt van haar centrum.
Dit is wat ze aan mij liet weten:

Ik heb toelating van 3 gemeentes om naakt te wandelen rondom mijn The Little Paradise, in het midden van de bossen, met zicht op de vallei van de Ferron. 
Meestal wandelen we in de vallei van de Hermeton. 
Sinds 2019, gebeurt het zonder enige probleem. 
Ik heb een professioneele RC verzekering hiervoor. 

Als mensen interesse hebben, kunnen ze mij telefonisch contacteren, of SMS of WhatsApp.

De link naar haar pagina van het Welness centrum, alsmede de contactgegevens vind je onder de linkpagina’s “Welness en naturistisch wandelen in België”

Reacties